Haber

Narlıdere’de Sorunlara Hızlı Çözüm

Narlıdere Belediyesi’nin vatandaşların talep, teklif ve şikâyetlerini dinlemek için hayata geçirdiği Whatsapp İrtibat Sınırı, vatandaşlarla belediye ortasında köprü oluyor. 2022 yılının Mayıs ve Ekim ayları ortasında 2 bin 700 müracaatın yapıldığı 0553 0 376 000 numaralı WhatsApp İrtibat Sınırı ile talep, teklif ve şikâyetler en kısa müddette tahlile kavuşturuluyor. Hizmete aldıkları uygulamalarla vatandaşlarla bağlantılarını güçlendirdiklerini söyleyen Narlıdere Belediye Lideri Ali Engin, “WhatsApp İletişim Hattı ile yurttaşlarımızın belediyemizle kaynaşmasını sağlıyoruz. Görev geldiğimiz gün dediğimiz gibi Narlıdere’yi Narlıdereliler ile birlikte yönetiyoruz” diye konuştu.

Narlıdere Belediyesi’nin vatandaşların talep, istek ve şikâyetlerine daha süratli yanıt verebilmek ve hemşehrileri ortasındaki irtibatı kuvvetlendirmek için hayata geçirdiği 0553 0 376 000 numaralı WhatsApp İrtibat Sınırı, vatandaşlar ile belediye ortasında köprü oluyor. İrtibat sınırı ile vatandaşların görüş, fikir, tavsiye ve şikâyetleri doğrultusunda gelen müracaatlar bahislerine nazaran ihtimamla sınıflandırılarak ilgili ünitelere aktarılırken, gelen şikâyetlerin en kısa müddette tahlile kavuşturulması sağlanıyor.

NARLIDERE’Yİ BİRLİKTE YÖNETİYORUZ

Narlıdere halkına belediye hizmetlerini süratli ve aktif bir biçimde sunmak için bağlantı kanallarını faal bir biçimde kullandıklarını söyleyen Narlıdere Belediye Lideri Ali Engin, “WhatsApp Bağlantı Sınırımız vakit kaybını tedbire ve yurttaşlarımızla bağlantısı güçlendirme noktasında bizlere büyük bir kolaylık sağlıyor. Vatandaşlarımız bulundukları bölgeden taleplerini, fotoğraflı yahut görüntülü olarak belediyemize gönderme imkânı yakalıyorlar. Böylelikle istek ve şikâyetlerin ilgili ünitelere çarçabuk aktarılması sağlanıyor ve üretilecek tahlilin mühleti de kısalıyor. WhatsApp İrtibat Çizgisi ile tıpkı vakitte vatandaşlarımızın belediye ile kaynaşmasını sağlıyoruz. Vazifeye geldiğimiz gün dediğimiz üzere Narlıdere’yi Narlıdereliler ile birlikte yönetiyoruz” diye konuştu.

2 BİN 700 BAŞVURU

Çağdaş belediyecilik anlayışıyla hayata geçirilen WhatsApp Bağlantı Hattı’na 2022 yılının Mayıs ve Ekim ayları ortasında 2 bin 700 müracaat yapıldı. Bu süreçte, talep ve isteklerin büyük bir kısmı kısa müddette tahlile kavuşturuldu.

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu